vrijdag 22 januari 2016

Een heel project!

Na een fanatieke start op het blog, leek het even of ik stil ben komen te vallen misschien... Maar het tegendeel is waar hoor! Afgelopen week was er een Scrap 'n Chat bij HobbyVision in de FB groep. 

Samen met Karin en vele anderen hebben we 'hint' voor 'hint' opgevolgd wat resulteerde in een basis voor een mooi project! Vervolgens mochten we er zelf mee aan de slag om het om te toveren tot een mooi eindresultaat. En daar heb ik eens even flink mijn best voor gedaan ;-)


Het project is een tasje wat echt zo super gaaf is! Ik heb het tasje 'speciaal voor jou' gemaakt.
Deze tekst staat op de voorkant van het tasje, maar komt ook terug aan de binnenkant van het tasje ;-)

Al het design papier is van Maja Design - Coffee in the Arbour.

Op de voorkant heb ik het raam van Magnolia als middelpunt gebruikt. De vlinders die ik er achter en op heb gestempeld komen uit hetzelfde setje als het mooie mandje van Magnolia - Basket with Bow Kit uit de Sakura Collectie 2015. Deze heb ik gekleurd met mijn Gansai Tambi en zowel de strik als de vleugeltjes van de vlinders heb ik bewerkt met de Wink of Stella. De grasjes komen uit de allernieuwste Doohickey kit Volume 8 die gisteren bij mij op de mat viel, kwamen ze gelijk goed van pas ;-)

Verder wil ik ook alvast laten weten dat ik alle bloemen op dit project zelf heb gemaakt, maar ook zelf op kleur heb gebracht met de Gansai Tambi. Net zoals het kreukellint! Heerlijk om te doen ;-) Want dan kleurt alles gegarandeerd prachtig bij elkaar, maar het koste me wel een avond..... Dus nog meer stress, whahaha!
Trouwens, de grasjes en blaadjes heb ik ook uit aquarelpapier gestanst dat ik eerst zelf op kleur heb gebracht met dezelfde kleur verf waarmee ik de stempels heb ingekleurd, super toch hé?!


Dan kom ik bij de binnenkant. 

Dan kantel je het tasje als het ware en heb je een prachtige kaart staan, beide zijdes heb ik redelijk gelijk gehouden om de rust te bewaren. De verschillende stempels heb ik bewust gekozen, want vanachter de stempels komen tags met een mooie tekst erop. Deze tekst word gepersonaliseerd door de Tilda's die ervoor staan, waardoor ze een speciale betekenis krijgen.


Links staat eerst: Tilda in the Garden uit de Pink Lemonade Collectie 2014


**********************


En rechts staat: Sweet Pea Tilda uit de Once Upon a Time Collectie 2013.


De tekst die mij inspireerde voor dit project:
Zaai een zaadje en de Aarde geeft je een bloem

Zouden jullie ook dit leuke tasje willen maken?
HobbyVision heeft deze duidelijke tutorial op hun blog staan! Super hé!?

Met dit tasje zou ik graag mee willen doen met de volgende challenges:
All About Magnolia - All About New
Magnolia Forever - Pretty in Pink
Lovely hÄnglar or Sweet Magnolia - Anything Goes
Midweek Magnolia - Anything Goes
Craft Heaven Shop - Something Old, Something New

Hopelijk hebben jullie dit lange bericht met plezier gelezen ;-)
Fijn weekend! Liefs lotte

22 opmerkingen:

  1. Echt prachtig gemaakt! Wat een super cadeau om die te mogen ontvangen. Je gaat hier iemand zoooooo blij mee maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vindt je uitwerking geweldig
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lotte wat heb jij deze mooi uitgewerkt ... Prachtige kleuren ...je stempels zo geweldig mooi ingekleurd .... Een heel werk maar je mag er best heel erg trots op zijn !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig tasje ! Heel erg mooi gedaan ! Prachtige tekst ! Een echt kunstwerkje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowwwww, wat een super mooie uitwerking van de scrap and chat. Ik blijf er naar kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is het mooiste wat ik op alle blogs heb voorbij zien komen. Je hebt zoveel talent. Alles past zo mooi bij elkaar, wat kleur jij toch mooi met de verfjes en al die bloemetjes, de prachtig bijpassende tekstjes. Hier word ik zo blij van. Helemaal Lotte!

    Nog veel knutselplezier xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is het mooiste wat ik op alle blogs heb voorbij zien komen. Je hebt zoveel talent. Alles past zo mooi bij elkaar, wat kleur jij toch mooi met de verfjes en al die bloemetjes, de prachtig bijpassende tekstjes. Hier word ik zo blij van. Helemaal Lotte!

    Nog veel knutselplezier xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vindt hem zo mooi! Erg mooie kleuren en een goede tekst!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superbe création ..merci pour ta participation sur Magnolia forever
    xxx Valou...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi hier ben ik nog een keer om je te bedanken voor je deelname aan de challenge bij Magnolia Forever en nogmaals het is een prachtstuk geworden.
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    DT Magnolia Forever
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I just love your pretty bag Lotte, such a vintage feel to it and those stamp choices are perfect. Thank you for sharing with us over at Midweek Magnolias. Good luck!
    Hugs Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Lotte,
    Prachtige tasje!! alles past perfect mooie kleuren en je zelfgemaakte bloempjes helemaal top .
    Knap gemaakt !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is a gorgeous bag card and I would like to make one too now. Everything is so beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow! Just WOW! Absolutely stunning! Thank you so much for sharing this with us at LHSM. Good luck,
    Rene
    P.S. WOW! Seriously! Your bag card is GORGEOUS!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterend project! Zo geweldig mooi gedaan. Je kleuren zijn inderdaad perfect en al die prachtige bloemen en details. Alles klopt weer helemaal echt heel mooi!
    Liefs Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt leuk! ik ben het al tegen gekomen bij het bloggen Scrap 'n Chat. Leuk hoor.
    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jeetje Lotte mijn mond valt open, wat een gave creatie is dit! En helemaal in jouw eigen stijl (die zo herkenbaar is) en kleuren. Heel mooi op elkaar afgestemd allemaal en super schattige zelfgemaakte bloemen.
    Fijne zondag verder!

    En nog bedankt voor je lieve woorden op mijn blog.....

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik gaf het al aan op je facebook en nu zoveel dagen later is het nog steeds genieten om het te bekijken. Ik vind het zo prachtig, die tekst is zo mooi en alles is er zo mooi rond opgebouwd en op elkaar afgestemd. Super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterend!!!!! Wat is dit gaaf en wat leuk om te zien. Zoveel mooie details....supersssss. Dankjewel voor deelname aan de challenge bij LHOSM.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow jouw creatie is zo mooi! Ik had het al langs zien komen via de facebookgroep van Hobbyvision, maar nu kan ik hem eens goed bekijken. Dank je wel voor het meedoen aan de Pretty in Pink-challenge van Magnolia Forever.
    Groetjes Esther DT MF

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hi Wow this is a stunning project just love the whole idea beautiful details too am inspired to make one !! Thank you so much for joining us in The Midweek Magnolia's Challenge ;o)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte