zaterdag 19 september 2015

Een witte kerst!

Een feestje bij Time for Magnolia, want het is de 100e challenge alweer!
En dit keer is het ook een echte uitdaging want we willen graag een witte kaart zien, enkel het afdrukje mag gekleurd zijn.... Best een pittige hé!? Maar het eindresultaat is super mooi! Alle varianten die ik al heb mogen zien van mijn team-maatjes zijn stuk voor stuk pronkstukken.


Ik heb voor dit thema gekozen voor een CAS kaart. Iets wat je niet heel vaak langs ziet komen op mijn blog, maar wat ik enorm apprecieer. Maar wat moeilijk.....!

Gelukkig heb ik een toffe vriendin die me hiermee heeft geholpen :D Dankjewel Lins!


Ik heb eerst een masker gemaakt, dat wil zeggen dat ik een cirkel uit een ander velletje heb gestanst. Deze heb ik over mijn kaart gelegd en hier overheen gestempeld. Tijdens het kleuren heb ik het ook laten zitten en daarna heb ik de rand van de cirkel geblend met distress inkt. Daarna heb ik een tweede vel gepakt van het zelfde cardstock, hier heb ik een grotere cirkel uit gehaald, de hoeken afgerond en door een embossingfolder gehaald. Deze is verhoogd opgeplakt voor de diepte.

Een extra stansje kon niet ontbreken in de hoek met een pareltje ;-)

Deze toffe Tilda heet 'Cozy Tilda' uit de Waiting for Christmas Collectie 2014 en ik heb haar ingekleurd met mijn derwents. 

Doen jullie allemaal gezellig mee met onze 100e challenge! De prijs is echt de moeite!

Bedankt voor jullie bezoekje, liefs Lotte

5 opmerkingen:

  1. Ik snap helemaal dat je er wel wat moeite ermee had om een CAS kaartje te maken. Dat is niet bepaald onze stijl toch. Maar wat is hij goed gelukt zeg. De leuke stempel knalt er lekker uit zo en krijgt de aandacht die hij verdient. Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit ontzettend mooi gemaakt Lotte. Net wat Judith zegt, het stempeltje knalt er helemaal uit en dat extra stansje in de andere hoek maakt het helemaal áf...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig zo, eenvoudig is soms zo mooi en dat zie je zo bij jou kaart.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous card,
    love it
    Thanks for your visit and your comment on my blog
    Hugs Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend mooi gedaan Lotte! Deze Edwin past inderdaad perfect bij de stans. Deze kaart heeft echt niet meer "frutsels" nodig hoor.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte