zaterdag 1 maart 2014

Mijn eerste bijdrage voor TFMC

Vandaag is het dan zo ver, ik mag mijn eerste bijdrage laten zien voor Time for Magnolia Challenge. Want vandaag begint de nieuwe challenge en deze luidt: beterschap/sterkte


Mijn kaartje is voor iemand gemaakt die nog niet zeker weet of ze wel weer beter zal worden, dus vind ik  het woord 'beterschap' niet passend, maar deze kaart zal haar vast goed doen ;-)


De stempel (natuurlijk van Magnolia!) is al vrij oud, maar zo mooi hé?! En past helemaal bij de tijd van het jaar ;-) Ik heb haar gestempeld met Memento; rich cocoa en ingekleurd met Distress Ink.

De vorm van de kaart en het staandertje zijn uitgesneden met de silhouette. Deze kaart heb ik vrij rustig gehouden. Ik heb enkel gebruik gemaakt van ribbelkarton, de nodige bloemen, een paar stansjes, natuurlijk kreukellint en een charm van een vlinder!

Doen jullie allemaal mee met deze challenge? De prijs is een 'secret prize' van  Magnolia Rubberstamps! Wie wil dat nu niet winnen.... 

Kom voor meer inspiratie op het blog kijken, want de voorbeelden van mijn team-maatjes zijn weer super!

Liefs Lotte

5 opmerkingen:

  1. Echt weer een prachtig kaartje! Jij zit helemaal op je plek bij TFMC. Liefs Nanna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Lotte.
    Fijn weekend, gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt Lotte, heerlijke voorjaarskleuren, super.
    Fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi, zeg. Zo goed met dat tekstje voor de gelegenheid. Hij is echt supermooi. Heel subtiele details en een prachtige stempel, zeg!
    Dat mooie hartjeslabel wat je hebt verstopt, heb ik pas ook gekregen! Zo mooi is íe. We hebben 200 labeltjes bij de bedankjes voor de bruiloft van mijn zus ermee gemaakt (en hij is nog steeds heel, hi, hi) Mijn machientje heeft al overuren gedraaid:-) Je ziet hem dus ook nog wel een keertje bij mij verschijnen.
    Liefs Adriana

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte