maandag 27 januari 2014

Cadeau tasje

Ja, dit komt vast bekent voor. Dat kan kloppen want ik had al een kaart gemaakt die hier heel veel op lijkt. Enkel is dit een tasje!


Iemand vroeg mij of ik een setje wilde maken van een kaart met een tasje. Het tasje is leuk om te geven, maar een wens opschrijven kon ze toch beter op een kaart. Nou, dan doen we dat toch gewoon ;-) 


Nog een keer de gebruikte materialen:



De stempel is van Joy! en heet Old Letter Rose 2. Deze heb ik ingekleurd met mijn Derwent Coloursoft Pencils. Het mooie papier is uit een blokje van First Edition; Floral Pavilion. Het frame vierkant is ook van Joy! en gestanst uit kraft. De vlinder is ook van Joy! met twee parels erop. Verder heb ik er lekker veel bloemen opgeplakt, die kleurden allemaal zo mooi bij het papier! HIHI


Natuurlijk mag een strik van kreukellint niet ontbreken op een kaart van mij ;-) En dit keer heb ik een hele mooie nieuwe charm aan de strik gehangen. Deze is vrij groot, maar past er zo mooi bij! En deze is rood-koper. Geeft een heel  mooi effect! En de lieve kleine filigraan bloemetjes  rechts onder kleuren er prachtig bij, want ook deze zijn rood-koper. In de kern past heel mooi een klein pareltje, alsof het er voor gemaakt is ;-)

Liefs lotte!

16 opmerkingen:

  1. Mooie creatie Lotte . Wat heb je toch steeds weer van die perfect passende charms!
    Geen idee hoe je het steeds weer zo goed weet te passen, maar het is telkens heel leuk en met je kreukellint krijgt het dan weer iets extra!
    Fijne week
    Liefs,
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoooo...dit is mooi! schitterend gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lotte, ik zit mijn ogen weer uit te kijken! Ik dacht al die ie verdacht veel leek op je kaartje! En ja hoor zo'n setje is altijd leuk! Net zoals je kaartje is je zakje ook een topper! Prachtig papier en zo lekker vrolijk! Ook heb je het afdrukje prachtig ingekleurd! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend gemaakt Lotte, dat is aan jou wel besteed, prachtige kleuren en details, ik vind de strik met charm supermooi.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart Lotte.
    De charm en de bedel passen er perfect bij.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Lotte wat een schitterend tasje ben helemaal weg van de kleuren match allemaal super goed bij elkaar!

    lieve groetjes Nit@

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw zo schitterend weer Lotte, prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuk tasje heb je gemaakt Lotte !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Lotte, heerlijk dat rose, ben ik dol op ;)!
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super gedaan, ziet er prachtig uit!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh oh oh wat een feestje is het weer om je blog te bezoeken. Genieten Lotte!! Je tasje heb je prachtig gepimpt en ook weer supermooi ingekleurd. Tis een schitterend geheel. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oepssss... Wauw, wat een schitterende tas. De kleuren, heel mooi en super papier. Alles past gewoon weer perfect bij elkaar. Heel gaaf, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze is ook zo mooi! Gaaf zo'n setje. Maak je die mooie sprietbloemen(tja, sorry, hoe zal ik ze noemen) zelf? Ze staan steeds zo leuk op je creaties! Die bedel is trouwens perfect zo bij de stempel en de stempel is weer zo mooi gekleurd!
    Liefs Adriana

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte