vrijdag 1 november 2013

Challenge bij AnMaCreatief

Vandaag gaat er weer een challenge van AnMaCreatief van start! En dit keer mogen we allemaal aan het werk voor een kerst/winter. Valt mee toch?

Ik heb het eens anders gedaan als anders....

Ik zag dit lieve stempeltje van Fizzy Moon en bedacht mij dat ik dit wel een super schatje vind voor 'baby'. Maarja, die stuur je natuurlijk geen kerstkaart, of toch? Ik heb dit jaar twee schatjes van buurjongetjes erbij gekregen. Dus om voor hun een speciaal kaartje te maken als zijnde; 1st Christmas. Is toch ook wel super hé!?


Dit is het dan geworden. Ja, vrij éénvoudig voor mijn doen, LOL Maar vond ik beter passen voor babytjes.

Het is een klein kaartje van Dovecraft. Hier zitten ook bijpassende envelopjes bij, dus ze krijgen straks echt eigen post ;-) Het papier is van First Edition en de stempel heb ik in een lijstje gedaan! Deze lijstjes hebben allemaal vrolijke kleuren, maar de achterkant vind ik net zo mooi! En niet kleur-afhankelijk. Goede oplossing, nietwaar?



Ik kijk enorm uit naar alle kaartjes die wij zien langskomen deze challenge, hopelijk doe ik weer genoeg inspiratie op bij jullie kaarten! Want ik moet nog de nodige kerst-kaarten...

De prijs die je kan winnen is dit setje:


Aan iedereen nog een hele fijne dag toegewenst!
Liefs Lotte

15 opmerkingen:

  1. Wat een lieverd. En wat een geinig idee om een kaartje voor hun 1e kerst te maken. De stempel is dan helemaal op zijn plaats. Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk idee en super lief kaartje, heel mooi! Liefs Nanna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Lotte, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Lotte, wat hou ik van dit cas-kaartje, je hebt weer zo prachtig aan het inkleuren geweest en wat een topidee om de achterkant van de kadertjes te gebruiken! Super gedaan!

    Dikke knuffel,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed bedacht om de achterkant te gebruiken van de lijstjes Lotte. Súperlief "eerste kerstkaartjes" voor je buurjongetjes te maken, die gaan vast in de baby-albums,hihi...lfijn weekend vast en lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf kaartje Lotte!
    Zoals je weet, houd ik wel van strak en eenvoudig ;)
    Fijn weekend!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er helemaal toppie uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je kaartje heel mooi, lief en schattig Lotte!!
    Goed idee om dat lijstje anders te gebruiken!!
    Hele mooie kleurtjes en prachtig ingekleurd!!
    Wat lief dat je dit kaartje voor je buurjongetjes maakt!!
    Fijn weekend!
    Liefs,
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Lotte

    Wat een schattig 1e Kerstkaartje voor je buurjongetjes.Ik vind het een leuk idee van je.Ze begrijpen er nu nog niets van, maar het is later een mooie herinnering aan hun 1e Kerstfeest.

    Granny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooohhhh wat ben je toch een schat om je buurjongetjes een kerstkaartje te sturen en wat voor één!!! Echt zoooooooooo lief en weer oh zo mooi ingekleurd. Het lijstje is perfect!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig kaartje! Zo prachtig gekleurd, wauwie. Nu ik je uitleg lees, snap ik ém, hi, hi. Mooi hoor op zo'n minikaartje!
    Liefs Adriana

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte