zaterdag 8 juni 2013

Uitnodiging voor BBQ!

Tjee, dat foto's maken blijkt toch wel een 'ding' te zijn zeg! Wat super veel leuke reacties heb ik daarover gekregen via blogger en de mail ;-) Mijn blog is die dag (en een paar dagen erna) echt super veel bezocht! Ik vind dat heel fijn. Want dan heb ik niet voor niets de moeite genomen om deze kennis met jullie te delen ;-)

Nu even wat anders...
Jullie kennen vast allemaal wel het gezegde; beter een goede buur, dan een verre vriend! Nou, in mijn geval is dit helemaal waar. Want met alle ziekenhuis en artsenbezoeken van de laatste periode had ik het niet makkelijk gehad zonder de hulp van onze lieve buren. Ze staan ieder moment voor ons klaar. Of het nu even oppassen is, de hond uitlaten of de babyfoon daar neer zetten... Ze willen altijd helpen! Dat soort mensen zijn toch goud waard hé!?



Maar wat is dan een passende manier om mensen te bedanken? Wij hebben besloten om hen uit te nodigen voor een BBQ! En aangezien het weer in Nederland niet te voorspellen is, heb ik een 'tegoed-bon' gemaakt. Een afspraak is snel gemaakt zodra ze een zonnige zaterdag voorspellen bijvoorbeeld.

De basis van deze 'kaart' is een  broodzakje-kraft. Ik heb deze weer dubbel gevouwen en de achterste zijkant open gesneden. Hier heb ik de tegoedbon in gedaan.



Deze stempels heten; Burger Tilda en Tilda's Barbeque uit de Summer Memories Collectie 2012. Ik heb ze ingekleurd met Distress Inkt.
Huid: Taterred RoseVintage PhotoAged Mahogany
Jurk en schoenen:  Dusty Concord
Schort, muts:  Black Soot
Gras:  Peeled Paint
Achtergrond: Stormy Sky
Hout van BBQ: Walnut Stain
Kom van de BBQ: Black Soot
Vuur:  Wild Honey Fired Brick

Het papier is van Magnolia, de randen heb ik bewerkt met TH Paper Distresser en de randen beïnkt met Distress Ink - Walnut StainDe wolkjes zijn gemaakt met een stans van Joy! En de grote wolk is gemaakt met een Doohickey. Net als de vlaggetjes uit kraft waar de letters BBQ op staan. Deze zitten aan elkaar met paars twine. Rechts zie je onderaan een 'tab' die heb ik gemaakt met een collectable van MD. In deze set zit ook de stempel van Thanks! die ik erop heb gestempeld.  De bloemen heb ik gemaakt met de Doohickey; Doily Flowers met daarin een  Cherry Blossom (vintage bruin) En daar van tussen heb ik nog twee grote parels lila geplakt. Geeft zo'n mooi resultaat ;-) Als laatste zitten er linksboven drie zelfklevende parels.


De tag is van uit de set Kraft gift tags van Papermania. Hier heb ik een zelfgemaakte 'uitnodiging' op geplakt. Aan de bovenkant heb ik een strik gemaakt van  Kreukellint wit; die is op kleur gebracht met Distress Ink; Dusty Concord. Hier heb ik weer een stuk paars twine aan gestrikt met hieraan een super leuke charm van een serveerwagen!


Met het mooie weer op dit moment moet de BBQ vast snel aan kunnen!

Met deze creatie wil ik graag meedoen met de volgende challenge's:
Magnolia mania - Gift Coupon Wrappings
Tilda's Town - Anything Goes
Midweek Magnolia's - Anything Goes
Marvelous Magnolia - Anything Goes

Ik hoop snel weer een kaartje te kunnen maken, maar ik zit op het moment even zelf in de lappenmand. Kan je niet gebruiken met zo'n druk gezin!!! Ik ben afgelopen woensdag door mijn rug gegaan en de volgende dag weer... Ik zit nu aan de spierverslappers, pijnstillers en ontstekingsremmers en nog is de pijn net draagbaar. Duimen jullie mee voor een snel herstel?!

Liefs Lotte

27 opmerkingen:

  1. Jee wat naar dat je last van je rug hebt, dat kun je inderdaad niet gebruiken. Ik hoop dat het snel beter met je gaat.
    Ik heb inmiddels mijn "fotodoos" af hoor allen is hij wat aan de kleine kant dus misschien ga ik er nog wel een maken.

    Je kaart is super gaaf! Wat heb je ook weer mooi ingekleurd, echt een topper!

    Liefs en beterschap,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooohhhh Lotte!! Ik zit hier weer helemaal te genieten van je creatie en je kleurwerk! WOW!! En wat superlief om op deze manier je buren te bedanken!! Zo'n uitnodiging is ook wel super origineel. Hopelijk gaat het alweer beter met je!! Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit ziet er weer geweldig uit!!!! Heel mooi gemaakt en schitterend gekleurd....heel veel superleuke details.....het is een plaatje! leuk om de buren zo te bedanken, dat zal gewaardeerd worden. Ik duim voor je dat je snel weer lekker mee kunt gaan draaien zónder pijn hoor meis. Sterkte ermee.
    Fijn weekend, liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lotte,
    Wat een geweldig om dit voor je buren te maken, en dan zo'n lieve uitnodiging erbij! Je hebt het weer prachtig gedaan!!!! En heel veel sterkte met je rug, dat is super vervelend, ik hoop dat het snel verbeterd voor jou en je gezin.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat is ie weer prachtig gemaakt Lotte, een toppertje!
    Sterkte met je rug.

    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh Lotte wat vervelend allemaal, nee een mama kan nooit ziek zijn maar jij moet je rust nu even nemen hoor, zo lastig je rug , ik hoop dat de medicijnen hun werk doen.
    Je kaartje is weer superrrr en zo lief om dat te doen voor je buurtjes, het zijn schatten dat lees ik wel in je berichtje!!
    Liefs en beterschap,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O jee, dat kun je als moeder zijnde niet hebben om ziek te zijn. Vervelend, rugpijn is naar en bij elke beweging voel je dat, al draai je je hoofd maar. Natuurlijk duim ik voor je dat het snel voorbij gaat en je weer lekker kunt doen wat je wilt. Wat je voor de buren gemaakt hebt is ontzettend leuk, wat een gave manier om te bedanken. Ja, goede buren zijn goud waard, wat dat betreft boffen wij ook alhoewel wij geen kleine kinderen meer hebben dus ook minder afhankelijk van ze zijn. Maar als er iemand hulp nodig heeft zijn we er voor elkaar. Leuk om ze dan te bedanken op deze manier, dat zal zeker gewaardeerd worden.
    Beterschap, fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dat een geweldig leuk idee om als bedankje te geven. Zo heb je ze alvast op een leuke manier bedankt en nu maar hopen dat ze de bon maar weer snel bij jullie in kunnen leveren, want dat betekend dat eindelijk het mooie weer is gearriveerd. Je kaartje is ook weer super schattig, alles past zo perfect bij elkaar. Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldig supermooie kaart! Heel leuk dat je meedoet met Tilda's Town Challenges deze week en veel succes! Heel veel sterkte met je rug en ik hoop dat het snel beter met je gaat. Prettig weekend. Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief en attent idee om een tegoedbon voor een barbeque te maken en dan ook nog zo toepasselijk "verpakt".Ik hoop dat je rug snel beter wordt en dat jullie fijn kunnen gaan bbq-en,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is awesome! Absolutely GORGEOUS! Thank you so much for sharing this beautiful creation with us at Tilda's Town! Good luck and I hope to see you back Friday for a new challenge!
    Rene :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele mooie uitnodiging! Super mooi gemaakt met mooie details en Tilda heb je geweldig gekleurd! Veel sterke met je rug en hopelijk een spoedig herstel. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is wel balen van je rug , Lotte !! Hopelijk gaat het gauw beter .... Je kaart met uitnodiging ziet er supers uit en wat een leuke manier om je buren te bedanken. FIJNE ZONDAG ! Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Stunning card Lotte, fabulous choice of image, papers and your design layout is gorgeous. Thank you for joining us at Midweek Magnolias. Good luck!
    Hugs
    Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beterschap Lotte! Een zere rug is verschrikkelijk. Wat een leuk idee om je buren zo te verrassen. Ik vind het een super kaartje.

    Groetjes Cathalijne.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Och, wat vervelend voor je, die zere rug! Wordt je ook zo verschrikkelijk moe van...sterkte ermee! Je uitnodiging voor de BBQ is heel erg leuk geworden Lotte! Heel mooi bedacht en gemaakt! En je houdt er nog eens een hele gezellige avond aan over, nu je rug nog weer op vijzelen!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige gebaar en kaart!
    je mag je inderdaad gelukkig prijzen met goede mensen om je heen, maar ik denk dat je zelf ook wel een schatje bent .
    Ik hoop dat je vlug beter bent Lotte!
    Liefs,
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart zag ik voorbij komen in 'n blogrol elders, heel mooi kleurwerk ook. Ik ga me gelijk even bij je aanmelden, hoef ik niks meer te missen.
    Beterschap met je rug, en veel BBQ plezier met de buurtjes.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  20. She is so cute!!! I've been trying to resist her, but your card put her on my list.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt. Leuk idee ook, om er een tegoed bon van te maken. De plooien zijn ook erg mooi geworden.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. This is wonderful Lotte!!!
    Love the papers and all the details.. And your colouring is amazing!!!
    Thanks for playing with us at Marvelous Magnolia this week!!
    Hugs, Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Amazing! Love your color combo!
    Thanks for joining us at Magnolia Mania!
    Hugs, Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Your card is simply stunning :0)))

    Thanks for playing with us at Magnolia Mania ;0)

    Hugs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Beautiful Tilda coloring! Love her! So glad you linked up to Tilda's Town Challenges! Thanks for playing!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. had ik je hier helemaal niet laten weten dat ik dit zo een gave kaart vind. (schaam) Ik vind ém echt heeeeeeel mooi gedaan. Zo mooi alles gecombineerd en prachtig in het paars. Daar zul je ze vast blij mee hebben gemaakt. Zo vervelend voor je dat je nu zo'n last hebt met je rug. Veel sterkte.
    Liefs Adriana

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte