zondag 2 juni 2013

foto's maken!

Mooie foto's maken van je kaarten blijft toch wel een 'ding'. Nu ben ik meerdere keren benaderd over hoe ik foto's maak. En ik had beloofd daar een pagina voor te schrijven...

Nu moet ik daar dus eerst mijn excuses voor aanbieden!
Want ik had dit al veel eerder toegezegd en ook willen doen... Maar soms is het leven iets te druk ;-)

Maar ik heb gisteren daar gewoon even tijd voor gemaakt en een aparte pagina voor geschreven. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben!!!

Helaas zie ik op heel veel blog geen mooie foto's. En dit kan de kaart zo 'tekort' doen. Dan zijn de kaarten wel super mooi! Maar word het 'overschaduwd' door een slechte foto... 'Mijn' oplossing kost 'niets', dus ik hoop nu dat alle kaarten nog mooier worden, LOL

Wanneer er nog vragen zijn, hoor ik ze graag! En hebben jullie nog meer tips dan hoor ik die nog veel liever ;-) Dan schrijf ik die erbij en kunnen we nog meer van elkaar leren!!!

Liefs Lotte

3 opmerkingen:

  1. Hoi Lotte,
    Toen ik jou uitleg over foto's maken las en ook
    dat het vaak zo jammer is dat kaartjes dan niet zo mooi uitkomen is zeker jammer. Ik heb zelf iets met piano scharnieren gemaakt, en kan dat twee kanten opzetten, een witte kant en een bruinige kant, en ga dat binnenkort ook op mijn blog plaatsen. Tips delen met elkaar is altijd super leuk. Fijne zondag en groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een handige tips, ik maak mijn kaartjes altijd op een lichte ondergrond, liggend en maak de foto van bovenaf. Staand vind ik mooier maar dan moet ik hem in een bijpassend standaardje zetten. Ik zie bij jou geen standaardje, hoe laat jij die kaart recht staan? Het ziet er super uit en inderdaad, als een kaart niet goed op de foto komt doe je hem geen recht en dat is zonde dus bedankt voor je tips.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ga straks je tips even lezen Lotte en ik ben er weer!
    Heb de je blog ook even bekeken en het ziet er super uit allemaal. Ik kom vanaf nu weer regelmatig bij je langs hoor, heb je gemist maar door privé-omstandigheden
    kon ik even niet anders!

    Lieve groetjes
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte