zaterdag 15 juni 2013

Challenge bij DMCC!

Vandaag start er weer een nieuwe Challenge bij DMCC. Helaas is het mij niet gelukt een voorbeeld-kaart te maken vanwege mijn rug. Maar het zou natuurlijk wel leuk zijn wanneer jullie allemaal een kaartje maken! 

Dit keer luidt de opdracht:
Maak een kaart of creatie voor ieamnd die je een hart onder de riem wilt steken. bv voor een zieke, of iemand die een opkikker kan gebruiken, of iemand die dit zomaar verdiend...

De challenge word gesponsord door Creashop Duymelot


En de prijs is dit geweldige pakket:


Doen jullie allemaal mee met deze leuke challenge?

Hopelijk kom ik ook weer snel terug met een kaartje! Het afdrukje lag al ingekleurd klaar en het papier was al gesneden. Dus met een goede dag of een beetje hulp komt mijn kaartje ook nog!!!
Liefs Lotte

7 opmerkingen:

  1. Lotte meis, heel veel beterschap gewenst en we missen je altijd prachtige bijdrage wel hoor ;-)
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte met je rug lieve Lotte!! Beterschap hoor!
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige prijs, ik ga mijn best doen.
    Wat ontzettend vervelend dat je zoveel last hebt van je rug, echt naar. Jammer dat we nu geen mooie creatie van je te zien krijgen maar dat komt wel weer als je weer fit bent. Eerst helemaal beter worden hoor!
    Beterschap, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat erg dat je rug nog steeds niet beter is Lotte.
    Ik vroeg me al af waarom er van jou geen kaart bijstond.
    Veel beterschap!!
    Lieve groeten,
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kwam toch weer even bij je langs maar ik zie nog geen bedrijvigheid op je blog, hoop toch echt dat het inmiddels beter met je gaat meis !!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Lotte
    Ja het was een ontzettende harde knal ik was zo geschrokken maar had in eerste instantie niet door dat het bij ons ook was. Er was nl ook een storing van upc werd ons gezegd toen we belden, nadien bleek het dus toch zo te zijn dat wij ook inslag hebben gehad. Maar...alles werkt weer gelukkig. Ik zie niets nieuws hier, slechts nieuws dus en waarschijnlijk nog veel last van je rug? Wat naar, zeker als je nog van die kleine kinderen hebt vraagt het wel veel van je lichaam. Ik wens je heel veel beterschap en verheug me op je volgende creatie.
    fijne dag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je weer voor je lieve reactie Lotte. Hopelijk gaat het alweer wat beter met je rug!!
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte