zaterdag 1 juni 2013

Challenge 21 bij AnMaCreatief!

Deze maand gaat ook weer de nieuwe challenge van AnMaCreatief van start! En het thema van deze maand is; verjaardag. Makkelijk toch?


Ik ben dit keer eens aan de slag gegaan met een digi van Phindy's Place! Wat zijn het een schatjes hé? Deze lieverd heet; Summer Blossom en deze zijn ook bij AnMaCreatief te koop.

Ik heb haar ingekleurd met Distress Ink.
Haar: Walnut Stain
Gras:  Peeled Paint
Achtergrond: Stormy Sky


Het papier komt uit een paperpack van First Edition; Bird Song. Deze velletjes hebben een prachtig glittertje en glossy accent, zo mooi! Verder heb ik de kaart gemaakt van kraft en ribbelkarton. De wolkjes zijn gemaakt met een stans van Joy! De grote bloemen zijn van Prima  Marketing. Met daar vanonder een hartje, ook gemaakt met een stans van Joy! Rechts heb ik een hekje gemaakt met een Doohickey en daar op twee bloemetjes ook gemaakt met een stans van Joy! Hierin zitten twee parels zelfklevend; ivoor. Boven het hekje zit een filigraan  met daarop een parelbloem roze. Vanachter het ribbelkarton heb ik een doily van DoveCraft gebruikt en  kant van MD. Rechts heb ik twee keer de stans On the Edge Die van TH; Butterflight gebruikt. De eerste keer uit kraft en de tweede keer uit designpapier. De mooie vlinder is ook een stans van Joy! Die heb ik ook twee keer uitgestanst uit designpapier en in het midden drie witte kleine pareltjes geplakt.


Dan als laatste heb ik nog een tag gemaakt met een Doohickey. Hierop heb ik een tekststempel gestempeld uit de set van MD; Eline's Words met  Memento; Rich Cocoa. Aan de tag zit een strik gemaakt van  Kreukellint wit, op kleur gebracht met Distress Ink;  Aged Mahogany. En met een stukje twine heb ik een charm van een vlinder aan gehangen. Verder heb ik nog een  parelbloem roze op de tag geplakt...


Doen jullie allemaal gezellig mee met deze leuke challenge van AnMaCreatief? De prijs die deze maand ter beschikking word gesteld is van Don & Daisy een clearstempel: 'Sharing an ice cream'

Komen jullie ook nog even kijken bij mijn team-maatjes? Die hebben ook allemaal prachtige verjaardags-kaarten gemaakt!

Met dit kaartje wil ik ook graag meedoen met de volgende challenge's:
Addicted to Stamps - Bingo (Charm, sentiment, pearls)
Crafty Ribbons - Anything Goes with Ribbon
Deep Ocean - Ribbon and Lace
Simon Says Stamp - Anything Goes

Nog een fijn weekeinde.
Liefs Lotte

26 opmerkingen:

  1. Wat MOOI Lotte!
    Zo een teder kaartje, heel bijzonder !
    Fijn weekend
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Lotte ,
    Een prachtig kaartje, je hebt de schattige digi ook zo mooi ingekleurd, het is een heel mooi totaal plaatje geworden je kaart en heel veel moois op te zien.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jee wat mooi Lotte! Prachtig kleurwerk en alles past weer perfect bij elkaar.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lotte, wat een geweldig kaartje is dit ook weer !!! Word er gewoon vrolijk van, groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love all the butterflies and that sweet image, Lotte! Thanks for playing with us at Simon Says Stamp!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je er weer een beauty van gemaakt Lotte, ik vind hem helemaal te super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OO Wat een schatje weer, wat een superleuke digi en zo prachtig ingekleurd ook. De materialen die je gebruikt hebt zijn erg mooi, dat ribbelkarton komt zo mooi uit en die tag is een blijvertje, prachtig. Ik hou van een kaart met veel details en dat zie ik hier dus ik heb genoten!
    fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een perfect papier bij die schattige digi! Je hebt haar zo mooi gekleurd en een geweldig sfeertje gecreëerd op je kaart. Die luchtige bloemen doen het ook zo mooi erbij! Liefs Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel lieve kaart heb je gemaakt. De digi is zo schattig en echt prachtig gekleurd!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat weer een heerlijk kaartje om naar te kijken. De vlinders aan de zijde die doen het ook altijd zo leuk. Volgende maand komen er van Joy soort gelijke vlinder uit(hebben, hebben, hebben, hihi).
    Ik zie trouwens dat het je toch gelukt is om eindelijk het Joy hart te bestellen, deze keer niet vergeten? Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Thanks for the lovely comment on my blog. I love your style, and I am searching around in blogland to learn how to take good photos of my cards. You have such a "clan" style. Can I ask what background for the cards you use?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Great! I will be looking out for your page. Have a nice saturday night. Hugs from Brita.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart. Ik heb net een kaart gemaakt met dit thema, dus ik doe mee aan deze leuke challenge.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ach kijk nou wat een schatje,ik heb zitten genieten,wat een lieve kaart en doordat je alles zo benoemd vallen de details goed op,mooi hoor,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een ongelooflijk lief kaartje!!! Heerlijk dat zoet....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt. Echt weer op en top een Lotte-kaartje. Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een super kaartje. Helemaal mijn kleurtjes.

    Liefs Cathalijne.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh Lotte, wat heb je weer een prachtkaart gemaakt, zo mooi ingekleurd, knappe details...je kan er wat van!!!

    Liefs,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Your card is sooooo cute. I love the soft colours and that butterfly edge. So pretty! Thank you for playing with us at Crafty ribbons. Hugs! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Werkelijk een plaatje van een kaart Lotte, dat stempeltje daar ben ik op slag verliefd op <3
    Dank voor je tip, ik heb daar natuurlijk gelijk gehoor aan gegeven ;-)
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een super mooie kaart is dit , Lotte !! En zo een schattige stempel en mooi gekleurd. En heel veel mooie details om te bekijken. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. How beautiful! Adorable image and I love your soft colours and lovely details! Thanks for joining us at Deep Ocean and good luck! Delphine xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw Lotte, wat supermooi, echt schitterend!! Genieten weer hier op je blog!! En ook prachtig ingekleurd zeg!! Lief dat je even de moeite hebt genomen om te aten zien hoe je mooie foto's kunt maken. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een super mooie kaart! Ik ben er helemaal weg van, mooi papier, kleuren, details en een lief digi! Bedankt voor het meedoen met ATSC, groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte