dinsdag 28 augustus 2012

side step card

Zodra ik deze stempels zag,
had ik gelijk het idee om daar een 'side step kaart'
mee te maken. Het heeft alleen lang aan de kant gelegen,
maar nu heb ik het toch eindelijk afgemaakt!
 

De stempels komen uit de
Summer Memories Collectie 2012.
Ik heb gebruik gemaakt van Waterlily,
MiaMia the Flamingo en Memorie shells.
 
 

Het papier is van Glitz.
Het is al wat ouder papier, maar ik ben er nogal zuinig op ;-)
Soms heb ik van die velletjes... Dan vind ik het gewoon zonde
om mijn mesje erin te zetten, hihi!
 
Alle stempels heb ik gekleurd met de Derwents.
 
De golven heb ik gemaakt met een TH- stans; scrollwork.
 
 
Even een detailfoto van het achterste 'kaartje'.
Alle randen heb ik oud gemaakt met de distress tool
en daarna beinkt met Distress ink; Walnut Stain.
De kralenketting heb ik van mijn lieve blogvriendin Karin
gekregen, nogmaals een dikke dank je wel ;-)
De Doily is van Cheery Lynn en de bloemen zijn gemaakt met
Doohicheys en een Olba-mal.
In de kern van de bloemetjes heb ik ivoor witte parels geplakt.
 
 
Hier is nog MiaMia de Flamingo,
is zij niet geweldig!!!
 
 
En de prachtige Memorie Shells.
Bij mij riepen ze gewoon om Perfect pearls voor
die mooie parelmoer-achtige glans ;-)
Ik heb ze op de schaduwplekjes gekleurd met zeegroen,
dat goed gedoezeld
en daarna met water de perfect pearls erover aangebracht.
Het resultaat is nogal moeilijk te fotograveren,
maar ik denk dat deze foto toch een beetje een idee geeft...
 
Graag wil ik met deze creatie meedoen
met de volgende challenges:
Simply Magnolia - Colour combo
It's a Magnolia - Geen vierkante kaart
Magnolia Stamp Lovers - Magnolia Animal stamp
Magnolia-Licious - Butterflies & Blooms
Scrap-cards - Twee verschillende stansen
Cheery Lynn - Anyting Goes
 
Bedankt voor alle leuke reacties!
Die doen zo goed en motiveren mij weer ;-)
En gezellig dat er weer wat volgers bij zijn gekomen,
leuk hoor!
 
Liefs Lotte
 
 
 
 
 

27 opmerkingen:

  1. Hoi Lotte,

    wauw hij is prachtig, zucht ben een klein beetje jaloers, zo mooi!

    Liefs Cathalijne.

    PS: ben druk aan het kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat is ie mooi Lotte, schitterende kleurtjes heb je gebruikt en de stempels zijn idd heel geschikt voor dit soort kaartjes!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Lotte,

    Wat een super mooie kaart heb je gemaakt.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, supermooie kaart heb je gemaakt!! Mooi model kaart en papier. Die bloemen zijn ook gaaf! Ik ga denk ik maar eens lekker sneupen bij MHP zaterdag in Zwolle....
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een plaatje Lotte! Tot in de details prachtig afgewerkt, een dikke pluim waard hoor!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooohhh Lotte, wat een schatje. Echt helemaal supermooi met al die prachtige details. Ook erg mooi ingekleurd! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hier ben ik weer. Ik mag je kaart commentarieren dus.....Hij is nog steeds erg mooi ;-). Bedankt voor je deelname bij IAMC. Succes en hopelijk tot een volgen de keer. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi lieverd, wat een beauty is dit geworden. Prachtig weer met alle details. Succes met de challenges. Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt....echt mooi gedaan hoor!!

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje Lotte! Succes met de challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Adorable card, such a fun design. Good luck and thanks for joining in on the fun at Cheery Lynn Designs challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart,leuk die stempel,mooi ingekleurd.
    Prachtig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart lotte, hele mooie kleurtjes gebruikt. Heel veel prachtige embellishments overal. Past allemaal perfect bij elkaar! Stempeltje is echt een schatje ook!
    Groetjes Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat een schitterende kaart!! Leuk model met prachtig papier, zo romantisch en super details! Wat heb je ook geweldig gekleurd!! Helemaal geweldig!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind je kaart prachtig geworden! Veel details, maar ze passen hartstikke goed bij elkaar. Helemaal geslaagd wat mij betreft.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Waaaaaaaw Lotte, deze kaart is o zo mooi. Prachtig ingekleurd, supermooie papiertjes (ik zou ook moeite hebben om erin te snijden), heel veel prachtige details...kortom een superkaart!!!

    Veel liefs en ook nog eens bedankt dat je meedoet met de kleurenchallenge bij simply magnolia.

    Lins xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lovely card, great images and flowers and the whole layout is fabulous. Thank you for sharing it with us at Cheery Lynn Designs Challenge.
    hugs
    Donna xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Lotte , wat een prachtig zomers kaartje heb je gemaakt !! Leuke combinatie van stempels en prachtig ingekleurd. Die flamingo is idd. erg leuk. Ik heb hem ook , maar nog nooit gebruikt. schaam .... Ook een erg mooie afwerking met al die bloemen. Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super cute card!
    Love the shape!
    Thanks for joining the Cheery Lynn designs challenge this week!
    Good luck!
    Love from France, Kianel.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. schitterende kaart ,wat een mooie details en af gewerkt
    bedankt voor je deelname aan dmcc
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lotte, wat een schitterende kaart heb je gemaakt zeg. Supermooi van kleur en geweldig ingekleurd. Leuk dat je meedoet bij Simply Magnolia.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ohhhh.... wauw!! Wat heb je er een plaatje van gemaakt!! je ziet je kaarten echt veranderen meis; je geheel eigen styl TOP!!!! Enne: vooralsnog alsjeblieft :P

    Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Lotte,
    wat een schitterende kaart heb je gemaakt, en wat een werk zeg.
    Blij je weer te horen, gaat alles goed met jou en de kleintjes?
    Groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  24. so adorable!!! Good Luck and thank you for joining in the fun at Cheery Lynn Designs!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oooh, deez'is zooo mooi gemaakt.
    liefs Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  26. SO beautiful it looks.Love your step card
    Cheers from Bangalore, India
    Sonia
    cardsandschoolprojects.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte