maandag 30 juli 2012

DT-Call bij AnMaCreatief

Dit keer even geen kaartje
maar een oproepje voor een DT-Call!

Het team van AnMaCreatief is opzoek naar versterking,
namelijk twee Gastdesigners voor 3 maanden.
Het gaat om oktober, november en december.
Lijkt het iets voor jou?

Kijk dan even op het blog van AnMaCreatief,
daar staat alles heel duidelijk op met 
wat je moet doen,
maar ook wat je er voor terug krijgt ;-)
En natuurlijk hoe jij je kan aanmelden.

De DT-Call loopt t/m 10 september 2012.
Dit is vrij lang, maar dan heeft iedereen ruim de tijd
om zich aan te melden (i.v.m. de vakantieperiode).

Op 15 september,
de dag waarop het AnMaCreatief Design Team 1 jaar bestaat,
worden de 2 gastdesigners bekend gemaakt!

Ik ben super benieuwd wie ons team gaat versterken!!!

Woensdag kom ik weer terug met een kaartje
voor de nieuwe challenge.

Liefs Lotte

3 opmerkingen:

  1. Hoi Lotte,

    Wat een super idee! Helaas te weinig tijd om zelf mee te doen maar ik kijk al uit naar de creaties die voorbij gaan komen.

    Liefs Cathalijne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, dit lijkt me echt iets voor mij,
    dus ik heb al een mail gestuurd.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk denk dat ik ook maar een gokje ga wagen.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte