dinsdag 10 juli 2012

Beertje Wellington

Toen ik deze lieve stempelset van Wellington zag,
was ik gelijk verkocht!
Ook het papier wat er bij hoort is zo mooi!!!
Die prachtige warme kleuren die zo goed te combineren zijn...
Heerlijk!


Ik heb het gestempeld met Memento ink - Rich Cacoa.
Persoonlijk vind ik dat bij beertjes veel mooier kleuren!
De stempel van de klok die ik ter decoratie extra
in de hoekjes heb gestempeld is van TH.
Ook dit heb ik met Memento ink - Rich Cacoa gedaan.


Ik heb het ingekleurd met Derwent Coloursoft Pencils:
360-510-520-530-560-640

De materialen voor deze kaart zijn:
- 4 eyelets
- 2 nietjes
- henneptouw


Alle randen heb ik bewerkt met distress ink; Walnut Stain.

Vinden jullie deze kaart ook niet super voor een man?
Ik heb er weer één op voorraad staan ;-)
En genoeg ideeën voor nog meer van deze kaarten!

Leuk dat jullie weer een kijkje kwamen nemen op mijn blog.
En bedankt voor alle lieve reacties die jullie steeds
voor mij achterlaten. Ik lees ze met heel veel plezier!

Liefs Lotte


11 opmerkingen:

  1. Oh wat heb je een supermooie kaart gemaakt!!! Supermooi papier en stempel!!!
    groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart is het geworden!
    Mooi stempeltje.

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Lotte.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Lotte en je hebt deze beer super ingekleurd. Je geeft me weeral toffe ideeën gegeven want geef toe mannenkaarten zijn niet eenvoudig te maken he.

    Dikke knuffel,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave kaart is dit Lotte, lieve stempel en idd mooie warme kleuren.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauwie die is gaaf geworden. Prachtig die klokstempel erbij. Maakt het een geheel. En dat touw voorlang. Zo leuk net alsof de beer wordt tegengehouden. Heel mooi past alles bij elkaar. Perfecte kaart!
    Liefs Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje, erg leuk met die zwarte randen.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Lotte, Hij is ech super geworden. Die klok erbij echt gaaf.

    Liefs Cathalijne.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een lief kaartje!
    groetjes Tiets

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Lotte , echt een super gave mannan-kaart !! Wat heb je die lieve beer mooi ingekleurd .... Prachtig schaduwwerk. Compliment. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldige mooie kaart!!! Ik ben zelf helemaal weg van beren!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte