dinsdag 15 mei 2012

Marianne Design bij AnMaCreatief!

Daar ben ik weer met een kaartje!
De maand mei is voor ons altijd een drukke maand
met veel verjaardagen.
We hebben natuurlijk nog een week vakantie gehad
en alle feestdagen mogen we ook niet vergeten.
Tja... dan zit de maand zo vol!


Voor AnMaCreatief ben ik druk geweest met spulletjes
van Marianne Design. De maand mei en juni
heeft ze daar namelijk leuke aanbiedingen van!
Bij deze kaart komen de Creatables Anja Leaves 1 t/m 4
in de aanbieding en alle Pretty Paperblocks.
Alle Stampfairy berenstempels en de Stampfairy teksten
zijn al in de aanbieding na aanleiding van de kaartjes van Helen.
Mijn andere twee team-maatjes zijn druk aan het werk,
hier komen ook weer bijpassende aanbiedingen bij.
Dus hou het blog van AnMaCreatief maar in de gaten!

Nu weer even over mijn kaartje ;-)
Eindelijk kan ik dan mijn eerste kaartje plaatsen
die ik gekleurd heb met Distress ink.
Hoewel ik ontzettend veel met deze inkt doe,
ben ik er nog maar pas mee gaan kleuren.

Ik sta dan ook open voor alle kritiek en tips!!!
Daar kan ik alleen maar van leren!


De kleuren die ik gebruikt heb:
Haar en schoenen: Antique linen, Walnut stain
Jurk, strik, sokjes: Victorian velvet
Bloemenknop: Wild honey
Blaadje, takje, gras: Peeled paint
Steentjes: Vintage foto
Achtergrond: Broken china

Natuurlijk heb ik weer het nodige kraft gebruikt,
wat is dat toch een leuk product!
Ik kan bijna geen kaart meer zonder maken...
Het papier komt uit het Vintage Pastels paperblock.
Ik heb gebruik gemaakt van:
Een Tag (kraft) met daaraan een  Charm bloem (antiek)
vastgemaakt met scrappersfloss.
Verder een Filigraan bloem (koper) onder de bloem
die ik zelf gemaakt heb met  Creatable: flower XL.
Vanonder de bloem komen dus de takjes van
de prachtige nieuw Creatable, Anja's leaves 4.
Ten slotte 2 witte parels, kant en een grote splitpen.


Alle randen heb ik bewerkt met distress ink: Walnut Stain.
De charm heb ik vastgezet met scrappersfloss,
deze heb ik op kleur gebracht met distress ink, Victorian velvet.
Dit doe ik gewoon door de hele ink pad over het floss
heen te halen op mijn craft-sheet.
Met de overgebleven inkt op mijn craft-sheet heb ik mijn
zelfgemaakte bloem op kleur gebracht.

Ik kom snel weer met nog een kaartje!

Voor vandaag allemaal een hele fijn dag,
Liefs Lotte

13 opmerkingen:

  1. Oh wat een schitterende kaart! Mooie kleuren en Tilda is zo mooi ingekleurd.....
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lotte,

    Je kaartje is super! Mooi gekleurd hoor! Ik vind je Filigraan bloem helemaal super!!!! Weer iets voor op mijn lijstje ;D
    Lieve groet, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje is prachtig geworden!
    Mooi ingekleurd.

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart, je hebt Tilda heel mooi ingekleurd.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een supergaaf kaartje Lotte, mooie kleuren en Tilda is gaaf ingekleurd!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi ingekleurd! Je kaartje is prachtig geworden!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart,lief dat meisje,en zo mooi ingekleurd.
    Prachtig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi lieverd, wat is dit toch een supermooi kaartje. Tilda is prachtig ingekleurd. Ook je bloem is weer een beauty. Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Lotte,

    Wat een pracht kaartje helemaal mijn stijl. Na de kust afgekeken te hebben ga ik ook maar eens proberen of ik kan kleuren met distress ink.

    Lieve groetjes Cathalijne.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi Lotte, wat een mooie kaart en zo netjes gekleurd ook
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart heb je gemaakt! Het kleuren met distress inkt gaat je goed af zeg. Kan ik nog niet echt zeggen, heb het al weer een tijdje niet gedaan. Ga maar weer eens flink oefenen.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie kaart hoor Lotte, prima ingekleurd voor zo'n eerste keer.

    Groetjes inge

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tips??? Prachtig gekleurd! Je bloem is super zo, gaaf met het filigraan eronder. Wie weet gun ik me ook nog eens de tijd om 'jouw' bloemen te gaan proberen. Maar ja iets nieuws kost altijd nog meer tijd...

    Liefs Adriana

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte