zondag 1 april 2012

challenge 7 bij AnMaCreatief

Vandaag begint weer een nieuwe challenge
Het thema van deze maand is Voorjaar!

Zodra ik deze Creatable van MD zag,
wist ik gelijk dat ik hier wat mee wilde maken.
Zo'n mooie vlinder geeft toch gelijk
een voorjaars gevoel!


Ik heb een easel-kaart gemaakt met het hart van Cheery Lynn.
Het papier is al van een oudere serie van MD,
maar ik vond het wel heel toepasselijk met de vlinders
(moeilijk te zien, maar op het onderste gedeelte)
Ook heb ik gebruik gemaakt van stempelsets van MD
voor de teksten (op kraft).
Het hart steunt op een knoop gemaakt van kant.

Alle randen heb ik bewerkt met distress ink, Antique linen.
Met deze inkt heb ik ook twee witte hydrangea's
op kleur gebracht door het achtergebleven inkt op
mijn craftsheet nat te sprayen met mijn minimister
en hier perfect pearls aan toe te voegen.
Dit geeft een hele mooie glans!
en de kleur is gelijk helemaal goed van de bloemen.
Daarna heb ik ze met de heat-tool droog gemaakt,
maar dit kan je natuurlijk ook aan de lucht laten drogen.
In de hydrangea's zitten twee roosjes.

Het stukje scrappersfloss,
waar de charm (antiek hartje) aanhangt,
heb ik ook op kleur gebracht met distress ink,
worn lipstick. Heel eenvoudig!
Zo heb je alleen de neutrale scrappersfloss nodig,
want je kan het op iedere gewenste, bijpassende 
kleur brengen met je distress ink.

Bij deze leuke challenge kan je dit prachtige
paperpack van Me to You winnen: Spring Chic.

Me To You paperpack-6 x 6 spring chic

De challenge loopt tot en met 30 april 22.00 uur
en je mag drie keer meedoen.
Ik kijk er weer naar uit om alle voorjaarscreaties
te komen bekijken!

Een fijne zondag toegewenst en
veel liefs van Lotte




12 opmerkingen:

  1. Hoi Lotte,
    wat leuk dat je er weer bent.heb je een paar keer gemaild , nog voor dat je weg ging, maar kreeg geen antwoord, maakte mij een beetje ongerust omdat ik al zo lang niets meer op je blog zag en niets van je hoorde, heb zelfs nog anne- marije gemaild, hahaha
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie easel kaart heb je gemaakt!
    De vlinder vind ik ook erg mooi.

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige creatie Lotte! Het voorjaar springt eruit!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi gedaan Lotte, jij met distress inkt da's het ideale duo. De jute achter de vlinder vind ik een mooi effect geven.

    Vele groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Lotte, Wat een plaatje zeg! Echt super mooi! En bedankt voor jou commentaar op mijn creatie ;D
    liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een supergaaf kaartje weer Lotte en de vlinder is schitterend!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige easelkaart heb je gemaakt. Heel mooi.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een supermooie creatie heb je weer gemaak. De rest bespreken we wel via de mail. Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige easelkaart is het geworden Lotte.

    Liefs van Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Lotte, wat is dit kaartje weer mooi, zucht. Ik ben nog niet verder gekomen met de mijne. Ik kijk uit naar je volgende kaart.

    Liefs Cathalijne.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart, zo mooi met al die harten. Echt een heel warme kaart. De kaart blijft zo mooi staan tegen de knoop van kant. Wat blijft er eigenlijk veel inkt over op de sheet: De bloemen zijn zo mooi vol van kleur! Enne leuke tip van het kleuren van het scrappersfloss. Wat is die inkt toch heerlijk om mee te 'werken'.
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Lotte,
    Ik liep een beetje achter met reacties achter laten, want ik heb je natuurlijk al lang via de mail laten weten dat ik dit een geweldig mooi kaartje vind. Echt heel gaaf gedaan met die vlinder. Ook het model van de kaart vind ik heel origineel.
    Bedankt voor dit mooie voorbeeld!
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte