donderdag 16 februari 2012

Zo lief!

Het is dan al wel valentijn geweest,
toch wil ik nog een kaartje laten zien die ik had gemaakt.



Van deze super lieve stempel heb ik een paar afdrukjes gehad,
van mijn lieve blogvriendin Lins.
Ik vind deze zo ontzettend schattig!

Ik heb het gekleurd met Derwent Coloursoft Pencils:
130-160-180-520-530-550-560-630

Verder heb ik de kaart vrij eenvoudig gehouden.
Kraft papier gecombineerd  met designpapier
uit een paperpack van Forever Friends, All loved up!
Alle randen heb ik bewerkt met de paper distresser
en daarna bewerkt met distress ink - Vintage Foto.

Misschien leuk om te weten, ik doe dit altijd op mijn craftsheet,
je begint met een draaiende beweging op je sheet
en gaat daarna verder op de randen van het papier.
Maar zo heb ik ook mijn hart mooi op kleur gemaakt!
Natuurlijk blijft er inkt achter op je sheet.
Daar spray ik met mijn mini mister wat water over
en zo heb ik weer een mooie mix om mijn bloem in nat te maken
en gelijk van wat meer kleur te voorzien.
De bloemen frommel ik een beetje op, droog het met de heattool.
(niet helemaal droog)
daarna vouw ik ze open, modeleer ik ze een beetje
en vervolgens maak ik het goed droog met de heattool.
Dat is heel belangrijk,
want achtergebleven vocht kan je kaart verpesten!

Verder heb ik gebruikt: nestabilities, bloemen mal van TH
(dit heb ik uit papier van MME - Lost and Found gestanst)
een roosje (vintage bruin) in het hart van de bloem,
het hart is van Cherry Lynn, een loonzakje, een label
gemaakt met een doohickey, kant, heneptouw,
een roosje charm (antiek) en een mooie swirl van parels.
(gekregen van mijn freubel-vriendin) 


Met deze kaart wil ik graag meedoen met de volgende challenges:
Addicted to Stamps - Valentines/love
Deep Ocean - Pink and Brown
Elke kaart een feestje - jij bent mijn teddybeer
Ge-We hobby challenge - kaart met bloemen
It's a Magnolia - valentijnskaart
Just Magnolia - pink, pearls, lace
Magnolia Cards - valentijnskaart
Scrap-cards - valentijn
Simply Magnolia - red/pink with white

Nog een heel erg welkom aan de nieuwe volgers,
leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden
en het de moeite waard vinden om af en toe te bezoeken!

Ook wil ik iedereen weer heel erg bedanken
voor alle lieve reacties die ik steeds weer krijg,
het is iedere keer weer zo genieten om ze te lezen!

Een hele fijne dag toegewenst!
Liefs Lotte


23 opmerkingen:

  1. Wat een schatje Lotte, je hebt deze kaart erg mooi gemaakt. Leuk dat je meedoet bij Magnolia cards en Simply Magnolia. Enne succes met de andere challenges!

    Groetjes inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi lieverd, wat heb je weer een prachtig kaartje gemaakt. Het wordt hoog tijd voor een workshopje geloof ik. Ik mail je vanavond nog wel even met wat vraagjes. Dikke kus, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje! Bedankt voor het meedoen met de challenge van It's a Magnolia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke leuke kaart is dit. Zoals jij de bloemen maakt, heb ik laatst ook weer eens gedaan (volgens mij omdat ik het op een kaart van jou zag bij AnMaCreatief), was al weer uit mijn systeem. Het geeft echt een heel leuk effect.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart!! Die stempel is ook zo leuk!!!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your card is so darling! I love all the layers that you have added to it and Tilda is colored so beautifully! Thank you for joining the Just Magnolia and hAnglar and stAnglar Challenge this week! I hope you join us again soon!
    Hugs,
    Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super kaartje Lotte en wat mooi gedaan de bloem, bedankt voor je uitleg!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieffie!!!! Schattig kaartje, heel mooi!
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje!!!
    Bedankt voor het meedoen bij EKEF en ATSC!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Lotte, wat een mooi kaartje. Ik vind het plaatje een schatje!
    Die swirl van pareltjes is echt mooi he!

    Liefs Cathalijne.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel mooi en lief kaartje, prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig kaartje, heel mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Lotte.

    Liefs van Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel leuk kaartje hoor

    bedankt voor je deelname bji IAMC

    Liefs
    patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart Lotte.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij elke Kaart een Feestje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende kaart en hele leuke details heb je gebruikt zeg.
    Heel erg leuk dat je meedoet met de challenge van EKEF.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. leuke kaart heb je gemaakt.Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    Gr Anja EKEF-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi lieverd,

    wat een schat van een kaart, je hebt mijn lievelings-Tilda'tje zo mooi ingekleurd en je kaartje is weer een oogstreling! Knap gedaan.

    Ook fijn dat je meedoet met de challenge bij Simply Magnolia!

    Dikke zoen,

    Lins :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hai Lotte, wat een pracht kaartje! Super kleurwerk ook en deze Tilda blijft wel zo'n schatje! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lovely and romantic card.
    Thank you for joining us for this weeks challenge at Simply Magnolia.
    Hugs Bonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lotte, this is so pretty!! Thanks for joining in with the Magnolia-lcious challenge and good luck!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lovely card!! The heart die is amazing.
    Thanks a lot for joining us at Deep Ocean Challenge.
    Hugs
    Giò

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hee psssstt Lotte, Je hebt de candy bij Mandy gewonnen bofkont!! Gefeliciteerd! En wat een super schattig kaartje heb je gemaakt :D

    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte