maandag 9 januari 2012

Bedankt!

Een moeder is toch zo bijzonder!
Dag en nacht kan ik haar bellen,
al woont ze aan de andere kant van het land...
ze stapt ieder moment in de auto wanneer dat nodig is.
Heeft ze het eigenlijk heel druk,
neemt ze toch de tijd om naar de verhaaltjes
van de kinderen te luisteren...
Raad en advies... Ik kan altijd bij haar terecht,
of wanneer ik gewoon een luisterend oor nodig heb...


Ook voor het afgelopen jaar, heb ik veel aan haar te danken.
Dit wilde ik graag laten blijken
en daarvoor heb ik dit cadeautje gemaakt.
Het is maar een 'kleinigheidje' maar het is met liefde gemaakt,
en daar gaat het dan ook om!

Helaas kreeg ik de stempel niet zo goed op de foto.
In het echt heeft hij veel meer kleur,
maar met of zonder lichtje... ik kreeg het niet goed op de foto...
De volgende keer maar weer gewoon
mijn eigen goede camera gebruiken!

Ik heb het gekleurd met Derwent Coloursoft Pencils:
180-260-280-510-530-550

De stempel is van magnolia.
Ik heb gebruik gemaakt van Maja Design papier.
Kant en satijnlint van de markt,
roosjes, lila parels (groot en klein).
Veder nog doohickeys en creatables.


Dit zijn kaarsen die werken op een batterij,
de buitenkant is wel helemaal van echt kaars gemaakt,
dus de verwerking blijft hetzelfde.
Normaal gesproken ben ik meer van het 'echte'.
Maar in dit geval is het tenminste iets blijvends.
Het luciferdoosje heb ik rondom beplakt,
met uitzondering van de achterzijde.
Zodat hier het gedeelte nog bruikbaar is
om de lucifers aan te strijken.

hiermee wil ik graag meedoen met de volgende challenges:
 Derwent #1 - nieuw begin/goed voornemen
(veel liefde geven en ontvangen)
 Just Magnolia #138 - Anything Goes
 Magnolia Down Under - Anything Goes
 Simon Says - Something new (nieuwe techniek)
 Totally Tilda - Tank you!

Bedankt weer voor alle lieve reacties op mijn vorige kaart!
ik lees ze altijd met veel plezier.

Iedereen nog een hele goede avond toegewenst,
liefs Lotte

26 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat er prachtig en gezellig uit.
    Leuk dat je mee doet met de challenge van de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig en ik weet zeker dat dit ontzettend gewaardeerd wordt. In jouw ogen misschien een kleinigheidje maar dit gebaar zegt meer dan alle "grote" kadoos bij elkaar.
    Groetjes Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Lotte vind alles prachtig gemaakt en het is een onzettend lief gebaar en nog blijvend ook!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig zeg! :-) Leuk dat die kaars ook blijvend is..zou zonder zijn om hem op te branden!

    Groetjes,
    Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh Gorgeous. Such a fabulous idea xxx
    Thankyou so much for joining in with us this week at MDUC xx
    Hugs
    Debbie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi lieverd, wat heb je een ontzettend mooi kado voor je moeder gemaakt. Daar zit heel veel liefde in. Kan me voorstellen dat ze er heel blij mee was. Dikke kus, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, wat een prachtig setje heb je voor je moeder gemaakt, heel erg mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk om zoiets mooi te kunnen geven! Knap gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gaaf om je moeder met zoiets moois te kunnen verwennen! Erg mooie kleuren.
    Groetejs Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je prachtige creaties voor je moeder gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooohhhh wat heb je dit prachtig gemaakt zeg, werkelijk schitterend!!! Wat zal ze daar ontzettend blij mee zijn!!!
    Bedankt voor het meedoen bij de challenge van het derwent blog!!

    groetjes arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heerlijk he MOEDERS!!
    je hebt ze goed verwend prachtig die kaarsen!!

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat lief Lotte, wat fijn he die moeders! Ik heb zelf ook zo'n lieve moeder... kreeg n beetje kippenvel toen ik je lieve verhaal erbij las. Heel gaaf die kaarsen! Hoe krijg je de stempel dan op de kaars? Ben daar wel benieuwd naar, is echt een supertof kado zo om te geven. Dat schattige doosje erbij maakt het helemaal af! het is te zien dat je er veel werk van gemaakt hebt, weet zeker dat je moeder dat enorm waardeert!

    Groetjes Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Even de vraag van Annika beantwoorden:
    Je stempelt deze op een tisseus, waarnaar je deze met lijm erop plakt.
    Er is mij gevraagd nog zo'n setje te maken, dan kan ik er wel even een tutorial bij maken.
    Ik ben verschillende tutorials tegengekomen maar waren niet zo compleet.
    Het is een techniek die ik 10 tot 15 jaar geleden ook gebruikte om servetten op dakpannen en potjes te plakken. Misschien herken je dit?
    Zelf had ik nog een pot van Make Me, multi coat op zolder staan. Deze bevalt mij heel goed.
    Hopelijk heb ik de vraag zo voldoende beantwoord, en heb ik snel tijd om een goede en duidelijke tutorial op mijn blog te zetten.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wauw wat een schitterende dingen heb je gemaakt ,erg leuk idee de kaarsen zo
    bedankt voor je deelname aan DMCC
    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. prachtig bedankt voor je deelname bij derwent

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauuuw wat een mooie creatie daar zal je moeder
    zeker heel blij mee zijn en bedankt voor het medoen
    bij DMCC

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wonderfully beautiful set, thanks so much for sharing with us at Totally Tilda and good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je kaarsen zijn prachtig geworden, leuk dat ze ook aan kunnen. Had laatst voor mijn moeder ook een kaars gemaakt maar die zal ze nooit aansteken dus dan is dit een erg leuk idee. Mag ik vragen waar je die kaarsen gehaald hebt?
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterend gedaan Lotte, ze zijn stuk voor stuk prachtig versierd en dat luciferdoosje is ook zo mooi versierd. Je ziet dat dit met veel liefde gemaakt is!

    Liefs,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Even de vraag van Babette beantwoorden:
    Ze komen bij de action vandaan, deze zijn creme kleurig, de randen heb ik 'echter' laten lijken door het met een lucifer te smelten.
    Echter hierdoor krijg je wel het bruine effect, persoonlijk vond ik dat niet storend.
    Ze zijn ook in het wit verkrijgbaar, die heb ik nu ook klaar staan voor gebruik.
    Ze zijn in twee maten te koop.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Lotte,

    Wat een prachtige creatie.
    En de kleuren zijn helemaal super.

    Groetjes,
    Melissa

    BeantwoordenVerwijderen
  23. lovely
    thanks for joining in at Magnolia Down Under this week
    hugs
    Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat zal je moeder daar blij mee zijn! Ik vind ze prachtig. Bedankt voor het meedoen met de challenge van DMCC.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi gestempeld op de kaars. Leuke techniek. Leuk ook dat je meedoet bij DMCC

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Lotte, dit ziet er super uit!!

    wat leuk om een kaars tegebruiken deze keer.

    liefs Cathalijne.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte