zondag 24 juli 2011

Two of something!

Dit kaartje heb ik gemaakt voor de challenge
Het thema van deze week is: Two of something!


Dit super lieve beertje is van


Ik heb het gekleurd met Derwent Coloursoft Pencils:
180-530-570-590-700

Het papier is van Forever Friends uit de serie Black & Gold.
De ColourCore Cardstock heb ik bewerkt met
de embossingfolder van Forever Friends. 
Het kaartje heeft twee hartjes, de eerste heeft het beertje vast
en de ander heb ik gemaakt met een
Cheery Lynn Designs - Heart to Heart Doily.
Er zitten twee keer twee bloemetjes op, 
gemaakt met de Clippunches.
Daar bovenop heb ik dew drops (goudgeel) geplakt.
En verder nog twee parels (wit) van AnMaCreatief.


Volgens mij heb ik wel aardig mijn best gedaan met de opdracht,
two of someting...

Veel liefs!

5 opmerkingen:

  1. ja hoor opdracht geslaagd,
    ziet er weer heel leuk uit Lotte
    groejtes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wow wat supergaaf. Leuk dat geschuurde ColorCore. Het is een chique geheel geworden. Prachtig!
    Bedankt voor het meedoen met de challenge van Phindy's Place voor deze week.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Lotte.

    Liefs Riet.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Totally adorable. Thanks for joining us at Phindy`s Place. Hugs...Mona

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So cute, love this image! Thanks for joining us at Phindy's Place this week.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte